Jump to content

Aero Glass for Win8.1+ 1.4.1


bigmuscle

Recommended Posts


1 hour ago, seb33190 said:

sans Aeroglass , mais juste avec windowblids

13667746_10154413142339407_6595150755055955224_o.jpg

I did not realize that WindowBlinds could be used to create a glass effect on window borders. :thumbup

...BTW, je vous remercie de l'information mais no me parece que haya muchos más socios de este foro que puedan comprender los diez últimos comentarios.  ;)

En anglais, s'il vous plaît! :)

--JorgeA

Link to comment
Share on other sites

On 8/5/2016 at 8:22 PM, seb33190 said:

je ne parle pas anglais

MSFN est um forum internacionel, où on post exclusivement en Anglais. Ça n'est pas optionel. Est-ce que vous avez lu les Règles?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dhjohns said:

I am waiting for next Aeroglass build compatible with RS1, but my desktop looks real good in my opinion!

Screenshot_2.png

Indeed your desktop does look good. Could you please provide the theme that you using for your windows explorer

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ex_Brit said:

What colour is selected in Windows? or does Windows Blinds override all that?

De quelle couleur est sélectionné dans Windows? ou ne Windows Blinds Ignorer tout cela?

5 hours ago, seb33190 said:

avec Start 10 et windowblinds  mais je ne les pas garder ,car je pré-faire Aeroglass, actuellement je reste avec  StartIsBackPlusPlus v1.2.1 Patched ; et je vais attendre gentille ment Aeroglasss;) voici ce que j ai pour le moment !!

Screenshot (23h 50m 08s).jpg

Screenshot (23h 50m 11s).jpg

5 hours ago, Ex_Brit said:

Ok, merci.  L'image avant que ces montré une plus grande transparence que je ne pourrais jamais obtenir avec Aero Glass, alors je me demande si je devrais acheter de Windows Blinds.

5 hours ago, seb33190 said:

windowblinds et payant , et  avec Aeroglass bigmuscle ;) j'aime

886944_10153861695939407_8834491263680706105_o.jpg

5 hours ago, seb33190 said:

 j ai une video sur facebook que j ai fait juste avec Aero glass

5 hours ago, seb33190 said:

ce matin encore une modificationhttps://www.facebook.com/sebastien.franqueville/videos/vb.561874406/10153262320649407/?type=3&theater de mon Windows 8.1 HD verre/glass pro jus qu au moindre détaille , je vous laisse apprécier

5 hours ago, seb33190 said:

mais Windowblinds ne vos plus le coup pour Windows 10, pour ma part je déconseille  ,bien pour 8 et 8.1, mais pas pour 10 sorry

4 hours ago, seb33190 said:

je ne parle pas anglais

4 hours ago, dencorso said:

MSFN est um fórum internacionel, ou on post exclusivement en Anglais. Ça n'est pas optionel. Est-ce que vous avez lu les Règles?

English please. So we can all understand what use are saying.

Link to comment
Share on other sites

On 8/5/2016 at 8:21 PM, JorgeA said:

...BTW, je vous remercie de l'information mais no me parece que haya muchos más socios de este foro que puedan comprender los diez últimos comentarios.  ;)

En anglais, s'il vous plaît! :)

¿Eble мы habeamus muitos più πολύγλωσσα Mitglieder chez MSFN dan you presupune, verdad?   :angel

On 8/5/2016 at 8:38 PM, dencorso said:

MSFN est um fórum internacionel, où on post exclusivement en Anglais. Ça n'est pas optionel. Est-ce que vous avez lu les Règles?

It means: MSFN is an international forum, where only English can be used for posting. It's not optional. Did you read the Rules?

On 8/5/2016 at 11:23 PM, daveo76 said:

I get the feeling that this project is going to be abandoned which I hope not. I haven't seen bigmuscle on here for ages.

Don't worry! bigmuscle is around and the project remains alive... Hang loose!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...